Recepční služby dle Vašich požadavků | Enreco Trade

+420 776 200 100soc-twsoc-fbsoc-in

Recepční služby



Vytvořte dobrý první dojem ihned při vstupu do budovy

Sehnat schopné a komunikativní zaměstnance, kteří budou vaši společnost adekvátně reprezentovat, nemusí být jednoduché. Pracovník recepce se kromě běžné agendy postará také o budování dobrého jména vaší společnosti. Zajistíme pro vás pracovníky s potřebnou kvalifikací a zkušenostmi s organizací recepce.

Hlavní výhody naší služby:

  • Počet osob a jejich dovednosti zajistíme dle vašich požadavků
  • Pracovníci recepce nejsou vašimi zaměstnanci a veškeré náležitosti zaměstnaneckého poměru přechází na nás
  • Při výběru recepčních klademe důraz na profesionální a reprezentativní vystupování, výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Využitím recepčních služeb zvyšujete prestiž své budovy

recepce


V rámci recepčních služeb pro vás zajišťujeme:

Organizaci a evidenci návštěv

Pracovníci recepce pro vás zajistí evidenci návštěv do návštěvní knihy, upozorní vás na příchod hosta, předají hostovi instrukce o pravidlech pohybu po budově a zaznamenají odchod návštěvy do návštěvní knihy.

Poštovní a telefonickou agendu

Zajistíme převzetí písemné korespondence, její zaevidování do knihy příchozí pošty a rozdělení dle jednotlivých nájemců. V případě telefonických hovorů jejich vyřizování a následné přepojování příslušným osobám.

Management konferenčních a zasedacích místností

Zaměstnanci recepce zabezpečí plánování a správu kapacit konferenčních místností. Dohlédnou na přijímání a správu objednávek na jejich rezervaci a vše zaznamenají do sdíleného kalendáře.

Zabezpečení dodávek externích služeb

Zabezpečíme pro vás dodávky externích služeb, jako například kurýrní službu, taxi službu, nákup kancelářských potřeb, catering, tiskové služby, ale i květiny, záleží na vašich požadavcích.

Asistenční služby pro nájemce

V rámci asistenčních služeb nabízíme tisk a kopírování dokumentů pro nájemce i management.

Pracovníci s pokročilou znalostí MS Office, AJ a dalších jazyků

Recepční služby jsou zajišťovány osobami s praxí s organizací administrativy, s pokročilou znalostí práce s MS Office, orientací v nabídce kancelářských služeb. Samozřejmostí je znalost anglického jazyka. Na základě vašeho požadavku lze sjednat i jinou jazykovou vybavenost.


Cena: je sjednána smluvní paušální cenou či v hodinových sazbách, které se pohybují od 140 do 250 Kč bez DPH dle rozsahu požadovaných činností.

Kontaktujte nás pomocí poptávkového formuláře nebo mailem info@enrecotrade.cz. Rádi vám zpracujeme nabídku šitou na míru vašim potřebám.

Máte zájem o naše služby?
Kontakujte nás!





Novinky



01.01.2021

Správa Vašeho bytu zdarma

Do 31.3.2021 Vám nabízíme 1 měsíc kompletní správy Vašeho bytu […]


číst celé

10.12.2020

Správa bytů s nájemníkem

Veškeré záležitosti s nájemníkem vyřešíme za vás. Vy už jen bez […]


číst celé

01.12.2020

Platba kartou

Od 1.12. lze s ohledem na probíhající anticovidová opatření uhradit […]


číst celé

20.11.2020

Správa bytových domů

Všechny provozní starosti s pronájmem budovy převezmeme za vás Kompletně […]


číst celé

Copyright © 2011–2017 Enreco Trade s.r.o.